Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

" ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ "

                 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ: 
" ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ "

          

         ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Γ΄1 ΤΟΥ 1ου              ΔΗΜ.ΣΧ.ΚΑΡΥΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-2012.
 

    ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
 1) Βασικές γνώσεις μυθολογίας ή ιστορικών γεγονότων μέσα από τη βιωματική μάθηση.
 2) Ενίσχυση αναγνωστικής ικανότητας.
 3) Ενίσχυση απομνημονευτικής ικανότητας.
 4) Εξάσκηση οπτικοακουστικών δεξιοτήτων.
 5) Απόκτηση κινητικών και πρακτικών δεξιοτήτων, μέσα από τη χειρωνακτική εργασία. 
 6) Επίσκεψη σε σημαντικά μέρη της περιοχής και σε αρχαιολογικούς χώρους. 
 7) Διαθεματική σύνδεση μαθημάτων:  ΙΣΤΟΡΙΑ-ΓΛΩΣΣΑ-ΜΕΛΕΤΗ
 8) Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία.
                                                           
                                                      Ενδεικτική πορεία υλοποίησης
                                                                         ΜΕΡΟΣ 1ο
                     
n  Πραγματοποίηση των σχετικών μαθημάτων του σχολικού βιβλίου με τη βοήθεια σχεδιαγραμμάτων και οπτικοακουστικού υλικού, το οποίο μπορούσαν να δουν οι μαθητές μέσα από τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς τους στο engrade.com .
n  Ζωγραφιές την ώρα τις ευέλικτης ζώνης σχετικές με το αντικείμενο του μαθήματος.
n  Παρακολούθηση DVD σε συνεργασία με άλλα τμήματα και σύγκριση με τα όσα έχουμε μάθει.
n  Επαναληπτική δοκιμασία εμπέδωσης πάνω στη συγκεκριμένη ενότητα.

                                                                    ΜΕΡΟΣ 2ο 
n  1) Δημιουργία σεναρίου από τον δάσκαλο.
n  2) Συζήτηση με τα παιδιά και διανομή ρόλων.
n  3) Αναζήτηση απαραίτητων υλικών ( ΚΑΜΕΡΕΣ, ΤΡΙΠΟΔΟ, ΣΚΗΝΙΚΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ)
n  4) Καθορισμός χρονοδιαγράμματος του προγράμματος.

                                                                     ΜΕΡΟΣ 3ο
n  Εξάσκηση μουσικοκινητικών δεξιοτήτων μέσα από τη θεατρική αγωγή .
n  Πραγματοποίηση των περισσότερων γυρισμάτων.
n  Δημιουργία υλικών και σκηνικών. 

                                                                      ΜΕΡΟΣ 4ο
n  Τέλος γυρισμάτων.
n  Επεξεργασία ταινίας και μοντάζ.
n  Αξιολόγηση προγράμματος μέσα από ερωτηματολόγιο.
n  Εκδήλωση και προβολή της ταινίας στο σχολείο και στην τοπική κοινωνία.
 
                                                           Σημεία που πρέπει να προσέξουμε: 

1)Η κάμερά μας θα πρέπει να είναι HD.
2) Δοκιμάζουμε τον ήχο σε διαφορετικές αποστάσεις.
3) Μοιράζουμε τους ρόλους ανάλογα με το χαρακτήρα των παιδιών.
4) Φροντίζουμε, ώστε να μη θίγονται στην ταινία προσωπικά δεδομένα των παιδιών και ζητάμε από τους γονείς να υπογράψουν τις βεβαιώσεις για συμμετοχή στο διαδίκτυο  ( υπάρχουν στο Π.Σ.Δ ).
5) Εξασφαλίζουμε από την αρχή τα απαραίτητα μέσα.
6) Επιδιώκουμε τη μέγιστη συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό και με τους γονείς.
7) Επισημαίνουμε πως ό,τι χρησιμοποιούμε είναι αποκλειστικά για εκπαιδευτικό σκοπό.  

ΠΑΙΖΩ & ΜΑΘΑΙΝΩ

Συνολικές προβολές σελίδας